marți, 15 septembrie 2009

Cum iti dai seama ca ai o vraja pusa asupra ta?

Multi ma intreaba: Dar maica cum sa-mi dau seama daca mi-a dacut cineva farmece?
Idee e simpla dragii mei: daca simtiti agitatie in suflet, va imbolnaviti de boli necunoscute, toate va merg prost, va paraseste iubirea, nu va mai intelegeti cu nimeni, e clar cineva v-a pus gand rau, si a mers la o vrajitoare de magie neagra, sa va lege cununiile, sa va trimita vreo boala, vrun ghinion, de la caz la caz.
Pentru a scapa de ele e nevoie de dezlegari!

11 comentarii:

  1. de la un timp nimic numai merge bine tata sa apucat de bautura,eu numai am noroc cu nimic ma simt foarte plictisita desii ies cu prietenii nimic numai imi convine ma enervez repede,cu dragostea stau prost de la un timp imi este foarte frica de caini dar nu stiu de ce si nu stiu uneori ma intreb pentru ce mai traiesc...simt ceva ciudat in sufletul meu si nu stiu de unde vine de la ce anume,cateodata ma uit in oglinda si ma vad urata parca numai sunt eu....oare am farmece facute???

    RăspundeţiȘtergere
  2. As dori o formula magica, care sa-mi aduca iubitul inapoi cit mai curind posibil si pentru toata viata. Va rog mult. V-as fi recunoscatoare daca m-ati putea ajuta!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Se intoarce blestemul inapoi ? Am fost blestemata de fostul meu socru lar la un an dupa ce am terminat canoanele pe care mi le-a dat preotul sa le fac el a murit..fiind perfet sanatos ma gandesc ca blestemul s-a intors asupra lui. se poate ?

    RăspundeţiȘtergere
  4. da eu sunt la fel nu imi gasesc linistea chiar nu imi gasesc linistea deloc..incerc de mult timp sa imi pun in ordine gandurile da nu pot...am avut o prietena cea mia buna da sa adeveverit ca nu este asa si cred ca ea poate mi-a facut ceva acum nu stiu nu vreau sa condamn pe nimeni poate e altcinea.da m-am schimbta foarte mult si nu este bine deloc...

    RăspundeţiȘtergere
  5. ma gandesc de ceva vreme ca cineva mi-a facut farmece...a fost intr-o zii la mine si dupa ce a plecat am gasit pe o bluza 3 picaturi de sange. De atunci simt o suparare in suflet imi vine sa plang de la orice, ma simt necajita.ce sa fac?

    RăspundeţiȘtergere
  6. ma gandesc si cu mine se intampla ceva.toata lumea parca ma paraseste nu mai am noroc la nimic.va ro ajutatima

    RăspundeţiȘtergere
  7. mie mi se intampla chestia asta de 3 ani de zile. sunt in italia de 4 ani aici am cunoscut pe cineva dupe ce m-am despartit de aceea persoana totul imi merge prost pe toate planurile.de curand m-am mutat si din orasul unde stateam ca sa nu il mai vad .am crezut ca o sa imi mearga mai bine dar nimic,prieten nu am de 3 ani si cu serviciu la fel totul merge bine pana la un anumit punct si dupa aceea nu mai ma suna sa ma duc la munca.am fost si la o persoana sa si mi-a zis ca am facut farmece facute.... ce sa fac unde sa ma duc??????

    RăspundeţiȘtergere
  8. Sint in aceiasi situatie -rau pe toate planurile de aproape 3 ani de cind am fost in Romania la o nunta cu perechea mea actuala-
    toate electrodomesticele din casa sau stricat cel putin odata, citeva de 2 ori,tot ce vreau sa fac se duce pe apa simbetei ,cu sanatatea prost si am o problema ce medicii nu inteleg ce este si dau vina pe stres-partenerului de viata ii merge la fel,intilneste numai persoane neserioase , impostori iar cel pe care la ajutat cu bani a disparut -cine ma poate ajuta ?stiu ca sint perioade grele in viata dar dupa nori iese soarele insa vad ca la mine a ramas blocat intre nori.....

    RăspundeţiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  10. După ce a fost în relație cu Emma timp de șapte ani, el sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aducă înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am vrut înapoi atât de mult din cauza iubirii am pentru el, l-am rugat cu tot , am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea pentru cineva on-line și a sugerat că ar trebui să mai degrabă să contactați un rolă vraja care ar putea să mă ajute o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodată în vraja, am avut de ales decât să-l încercați, I mail rolă vraja, iar el mi-a spus nu a existat nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, el a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, aceasta a fost de aproximativ 16. Ex meu ma sunat, am fost atât de surprins, i-am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că el a fost așa de rău pentru tot ce sa întâmplat, că el a vrut să se întoarcă la el, că el mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și sa dus la el, că a fost cum am început a trăi împreună fericiti din nou. De atunci, am făcut promisiunea că nimeni știu că au o problemă relație, mi-ar fi de ajutor pentru astfel de persoane de către el sau ea referindu-se la numai reală și puternică de turnare vraja care ma ajutat cu propria ta problemă și care este diferit de toate cele false acolo. Oricine ar putea avea nevoie de ajutor de turnare vraja, e-mail lui: drinegbedionspellhome@gmail.com tu-l poate trimite un email dacă aveți nevoie de asistență sau in relatia ta sau nimic. Se opresc niciodata vorbesc despre tine SIR de e-mail
    Adresa este: drinegbedionspellhome@gmail.com Contactați-l ACUM PENTRU soluție la toate PROBLEMĂ DE START

    RăspundeţiȘtergere