joi, 17 februarie 2011

Maica batrana a vazut ca omul in necaz nu mai face ascultare,nu mai asculta de sfat si a decis sa ne puna doar la purificare si canon, ca sa va fie voua bine. Deci nu vom mai putea raspunde!
Ne pare rau, dar multi care au scris, au ascultat doar cum au vrut, si apoi mai si spuneau minciuni. Ne-au intristat si impovarat, de aceea prin sfat, prin grai nu mai putem ajuta.
Totusi nu v-am lasat fara ajutor fizic si practic. In veti gasi asa:
Ardeal: Monastirea Prislop,
Moldova: Biserica Sf. Nectarie
Bucuresti+Muntenia: Monastirea Radu Voda
Iar de veti avea pocainta, veti primi ajutorul dorit, caci noi asa vom sti de voi.
Noi facem canon pentru voi.......

6 comentarii:

  1. Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotaționat turnător de vrăji pe care îl poți întâlni vreodată.
    Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Îți place Ex-ul tău?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
    (8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
    (14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
    Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  3. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima dată când mă întâlnesc cu un medium psihic și trebuie să spun că chiar merită. Au trecut 6 luni de când soțul meu m-a părăsit fără să spună nimic. Toate datorită doctorului Ellen am reușit să mă conectez din nou cu soțul meu cu vraja lui puternică de dragoste pentru reuniune și acum mă iubește mai mult decât înainte. Veșnic recunoscător cu The Great Dr Ellen! Recomand cu căldură, datele sale de contact WhatsApp (+2348106541486 ).Email: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  6. DR DAWN ESTE UN SALVATOR DE VIAȚĂ ȘI VA ASIGUR.
    Numele meu este Loana Conga și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru ajutor și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență teribilă de zdrobire cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastat și nu am găsit niciun ajutor să-l recuperez. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre modul în care dr. DAWN i-a ajutat. L-am contactat si nu a ezitat nicio clipa sa ma ajute si pe mine. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea și-au revenit mai bine ca niciodată. dr. DAWN este o personalitate minunată și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159
    *Pentru vraja de dragoste.
    *Pentru a opri avortul spontan.
    * Pentru a ramane insarcinata.
    *Pentru a vindeca orice fel de boală.
    *Pentru a restabili pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.
    *Pentru a câștiga bilet la loterie.
    Si altii.

    RăspundețiȘtergere